Medi Ambient

Municipis petits segueixen lluitant contra la "normalitat" dels talls elèctrics un any després de l'apagada

Ajuntaments a nord i sud del país reclamen millores mentre Endesa diu que executa les inversions acordades amb el Govern Un altre dia dins de la "normalitat". Així és com recorden en molts municipis petits a nord i a...