El passat dilluns 20 d’abril, el regidor d’Obres Públiques i Urbanisme i tinent d’alcalde, Joan Subirón Folguera, i la regidora de Salut Pública, Benestar Social i Hisenda, Elisabet Pastor Olivencia, van visitar la Diputació de Barcelona juntament amb altres alcaldes i càrrecs electes de la comarca de l’Anoia.
Durant la jornada, els representants municipals van poder conèixer les instal·lacions de la Diputació i mantenir una reunió de treball amb Josep Ramon Mut i el seu equip tècnic.
En el marc d’aquesta trobada, es van traslladar diverses necessitats del municipi d’Argençola, entre les quals destaca la petició de facilitar el pas d’aigua a la carretera de Clariana, una actuació considerada prioritària per al territori. Així mateix, també es va plantejar la necessitat d’allargar les ajudes d’autonomia local i els plans d’ocupació, amb l’objectiu de poder contractar personal durant tot l’any i reforçar els serveis municipals.
Els representants de l’Ajuntament van aprofitar la visita per agrair el suport continu de la Diputació de Barcelona al món local, i especialment la tasca de Josep Ramon Mut i el seu equip en l’acompanyament als municipis.
Aquesta trobada s’emmarca en la voluntat de l’Ajuntament d’Argençola de continuar treballant en col·laboració amb altres administracions per donar resposta a les necessitats del municipi i millorar la qualitat de vida de la ciutadania.
Gestió Municipal
Regidors de l’Ajuntament d’Argençola visiten la Diputació de Barcelona per traslladar necessitats del municipi
- 22 Abril 2026
- Argençola
- Redacció
Compartir notícia
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
