dilluns, 17 de Agost de 2026
Medi Ambient

L'Ajuntament de la Garriga repartirà un miler d'ulleres homologades per mirar l'eclipsi solar

L'Ajuntament de la Garriga repartirà un miler d'ulleres homologades per mirar l'eclipsi solar

L'Ajuntament de la Garriga repartirà aproximadament un miler d'ulleres homologades per mirar l'eclipsi solar del dia 12 d'agost.

Gentilesa de l'empresa Moloon, les ulleres es poden trobar a l'OAC, a la Biblioteca Núria Albó, al Centre de Visitants i a comerços de l'ASIC.

Malgrat l'eclipsi es veurà a la Garriga només de forma parcial, cal seguir les recomanacions per mirar-lo amb seguretat.

Sobretot, és important no mirar directament al sol i utilitzar ulleres homologades ISO-12312-2.

Si s'utilitzen prismàtics, telescopis o càmeres, cal utilitzar filtres adequats.

A la Garriga, l'eclipsi començarà a les 19.34 hores i acabarà a les 20.55 hores, arribant al seu punt màxim a les 20.28 hores.

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.