Santa Coloma de Queralt, Vimbodí i Poblet i Montblanc seran escenari d’actuacions de l’orquestra simfònica i el cor els dies 8 i 9 de maig
La Conca de Barberà serà escenari els dies 8 i 9 de maig de 2026 d’una destacada gira musical del Conservatori Professional de Música Francisco Escudero de Donostia, que portarà al territori diverses actuacions de gran qualitat interpretativa.
El programa inclou concerts de l’Orquestra Simfònica i el Cor del conservatori, així com una actuació específica del Cor Escuderoko Profesional Ikasketen Korua, amb un repertori que posa en valor la formació musical i el talent jove.
La primera actuació tindrà lloc el divendres 8 de maig a les 19.30 hores al Pati del Castell de Santa Coloma de Queralt, amb un concert de l’orquestra simfònica i el cor.
El dissabte 9 de maig, la programació continuarà a Vimbodí i Poblet, a les 12 del migdia a l’església parroquial, amb un concert del cor Escuderoko Profesional Ikasketen Korua. Ja a la tarda, a les 19 hores, Montblanc acollirà a l’església de Santa Maria un nou concert de l’orquestra simfònica i el cor.
L’activitat compta amb la col·laboració dels ajuntaments de Montblanc, Santa Coloma de Queralt i Vimbodí i Poblet, així com del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, la Diputació de Tarragona i la Generalitat de Catalunya.
Cultura Agenda
La Conca de Barberà acull una gira de concerts del Conservatori Professional de Música Francisco Escudero de Donostia
- 06 Maig 2026
- Santa Coloma de Queralt
- Redacció
Compartir notícia
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
