dijous, 14 de Maig de 2026
Obres i serveis

El 4 de maig comencen les obres de pavimentació a Mas Coll i Can Teixidor d'Alella

El 4 de maig comencen les obres de pavimentació a Mas Coll i Can Teixidor d'Alella

L'Ajuntament té previst iniciar el 4 de maig l'execució d'un ampli paquet d'obres de millora de la calçada als barris de Mas Coll i Can Teixidor. L'actuació ha estat adjudicada a l'empresa Rogasa per un import de 91.913€ i es preveu que pugui ser executada la primera quinzena de maig. 

La intervenció preveu la renovació, reparació i conservació dels paviments asfàltics a diferents punts dels barris que actualment es troben en mal estat amb l'objectiu de millorar la circulació i garantir un entorn més segur i funcional.

A Mas Coll els treballs es concentraran sobretot en els carrers Vallespir (entre els carrers La Selva i Rosselló),  La Selva (entre la plaça dels Països Catalans i el carrer Vallespir) i també es faran actuacions puntuals als carrers Rosselló i Berguedà. Pel fa al barri de Can Teixidor, els treballs de pavimentació afecten al carrer Garbí. 

Afectacions viàries

Les obres es realitzaran, si no es produeixen imprevistos, entre els dies 4 i 11 de maig. Mentre es realitzen els treballs previs a l'asfaltatge es produiran afectacions puntuals del trànsit a la zona d'obres, però es donarà pas alternatiu. Els dies de màxima afectació es preveu que siguin el 9 de maig (al carrer Vallespir) i l'11 de maig (al carre La Selva) amb la realització de les obres d'asfaltatge

Al carrer Vallespir la circulació es tallarà al trànsit totalment al carrer Vallespir (entre els carrers La Selva i Rosselló) durant almenys quatre hores (a partir de les 14.30h i fins al final de l'obra) el dia 9 de maig. Mentre s'executa l'asfaltatge del carrer no es podrà circular ni accedir als guals.

Al carrer La Selva les obres d'asfaltatge es preveuen realitzar l'11 de maig. No es podrà circular, ni accedir als guals entre la plaça dels Països Catalans i el carrer Vallespir. En aquest cas s'habilitarà la doble circulació en un tram del carrer La Selva i es podrà continuar pel carrer Cerdanya. Es traslladarà uns metres la parada de bus del carrer de la plaça dels Països Catalans i s'anul·larà la parada del carrer Vallespir.

Als carrers Rosselló, Berguedà i Garbí l'afectació serà menor, ja que es preveu el pas alternatiu de trànsit.

Més informació

Sobre Nosaltres

Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.

Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.