Durant les darreres setmanes el consistori ha portat a terme diferents actuacions a l’interior i a l’exterior del pavelló
L’àrea d’Esports de l’Ajuntament de Banyoles ha invertit prop de 20.000 euros al pavelló de la Farga. A l’interior s’ha reparat el parquet, mentre que a l’exterior s’hi ha instal·lat les cistelles i pintat les línies per adequar la pista de 3X3.
La Final a 4 del Campionat de Catalunya U17 de Catalunya estrenarà les millores que ha portat a terme l’Ajuntament de Banyoles al pavelló de la Farga que han consistit en reparar el parquet interior, pintant les línies i envernissant-lo. Jordi Congost detalla que “l’actuació interior era una acció molt necessària pel desgast del parquet i ha suposat una inversió de 17.751 euros. Aprofitant aquesta reparació, a l’exterior del pavelló, hem instal·lat dues cistelles i repintat els línies de la pista amb un cost de 2.178 euros”.
Banyoles seu de la Final a 4 del Campionat de Catalunya U17
Aquest cap de setmana del 23 i 24 de maig Banyoles acollirà la fase final del Campionat de Catalunya Júnior Masculí Preferent de 1r any que disputaran el JAC Sants Barcelona i el Motorola CB Sant Josep Badalona, d’una banda, i el Basket Almeda de Cornellà de Llobregat i el CB L’Hospitalet B per l’altra. La primera semifinal començarà a les 4 de la tarda i la segon està prevista per a les 6 de la tarda. L’endemà diumenge la final de consolació serà a les 10 del matí i la final es disputarà a les 12 del migdia.
Esports Obres i serveis
Banyoles inverteix uns 20.000 euros al pavelló de la Farga
- 21 Maig 2026
- Banyoles
- Redacció
Compartir notícia
Sobre Nosaltres
Donem visibilitat a les actuacions que es fan des dels ajuntaments de Catalunya i Comuns d'Andorra. Si ets Ajuntament posa't en contacte amb la nostra redacció i activa la teva Sala de Premsa.
Per petit que sigui un municipi de ben segur que s'hi fan coses interessants. Uneix-te a la primera plataforma informativa d'actualitat municipal del país i amplia la difusió de les teves informacions. Canal Ajuntament és també un punt de trobada per a l’intercanvi d’experiències on a partir de la informació publicada els responsables polítics i tècnics dels consistoris catalans tenen l’oportunitat de conèixer què s’està fent des dels ajuntaments.
