Comerciants i veïns acompanyen l'Ajuntament de Manresa en el viatge de presentació del nou microbús del Centre Històric
L'alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i els regidors implicats en el projecte han compartit un primer trajecte de mostra amb les associacions de comerciants i representants veïnals, que feia temps que reivindicaven la...
