Blanes. L’estrena de la nova temporada del programa ‘Crims’ de TV3 inclou escenes rodades a Blanes

Aquest dilluns torna a la graella de TV3 la segona temporada d’un dels programes que compta amb més adeptes en aquesta cadena: ‘Crims’. Si els milers de seguidors ja compten amb una bona raó per connectar-se a TV3 aquest 22 de febrer a les 10 de la nit, els i les qui siguin de Blanes encara tindran un motiu afegit per no perdre’s aquesta primera entrega.

Fa uns mesos l’equip de gravació del programa va ser a Blanes per enregistrar algunes escenes que s’han inclòs al capítol. Tot i que l’assassinat que es tracta al primer capítol de la segona temporada va ser comès a Lloret de Mar, la investigació es va dur des dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Blanes, així com a la Comissaria dels Mossos d’Esquadra d’aquest municipi.

Justament va ser en aquests dos indrets on es van estar fent preses d’imatges, així com en diversos carrers de Blanes, com imatges de recurs. També es van rodar a Blanes els interiors d’un habitatge situats al centre de la vila com a plànols recurs que es necessitaven com elements dramàtics de la sèrie. En tots els casos l’Ajuntament de Blanes va col·laborar amb l’equip d’enregistrament per facilitar-los la seva feina.

El ‘Cas Piris’ estrena la segona temporada de ‘Crims’

L’encert del programa ‘Crims’ rau en què tracta històries reals explicades amb elements i recursos de ficció. Hi parlen protagonistes directes o indirectes de cada història que relaten la seva participació en els fets, bé perquè els van viure, o bé perquè ho van investigar. El primer capítol de la nova temporada que arrenca aquest dilluns tracta sobre el ‘Cas Piris’: l’assassinat d’un jubilat extremeny a qui van trobar cosit a punyalades a casa seva, a Lloret, al mig d’un bassal de sang.

La resta de casos que s’oferiran al llarg de 12 nous capítols inclouran ‘El crim del Carrer Santaló’, ‘Les desaparicions de la Urbanització de Ca n’Amat’, o bé ‘El crim de la flor a l’orella’. Alguns dels casos no es tracten en un sol capítol, sinó que s’ofereixen en un de doble. Carles Porta torna a presentar els casos des de l’estudi de Catalunya Ràdio, ja que la sèrie de televisió va néixer del programa homònim que explica crims reals a Catalunya de manera novel·lada.

1614003413Rodatge 'Crims' a Blanes 1.JPG
1614003413Rodatge 'Crims' a Blanes 3.JPG