Titularitat

NOTIDIG S. L., amb NIF B64984420 i domicili al carrer Madrazo 27-29 2º 1ª 08006 de Barcelona inscrita al Registre Mercantil de Barcelona, és propietària i gestora del portal informatiu canalajuntament, accesible des de internet sota els dominis canalajuntament.cat i canalajuntament.com.

Telèfon de contacte: 972 83 15 41

Contingut de la pàgina

El contingut del portal canalajuntament.cat podrà ser modificat en qualsevol moment, sense necessitat de comunicació prèvia per NOTIDIG S. L.,

Canalajuntament.cat publica informacions de tercers majoritàriament ens locals (ajuntaments) i supramunicipals (consells comarcals, diputacions i altres administracions) derivades de la recepció de notes de prensa o bé extretes de les webs corportaives dels ens. NOTIDIG S. L., no és responsable del contingut d'aquestes informacions.

Canalajuntament.cat també ofereix continguts publicitaris. Els anunciants i patrocinadors són els responsables tant del compliment de les lleis com dels continguts del material que difonen i publiquen.

NOTIDIG S. L., no pot garantir que l'accés a la web o els continguts siguin exempts de tot error.

Propietat intel·lectual i industrial

Aquesta web i tots els continguts, incloent-hi textos, imatges, àudios, vídeos, dissenys, creativitat i tot altre material, són propietat de NOTIDIG S. L.,. o de tercers que li n'han autoritzat l'ús, en especial l’Agència Catalana de Noticies, mitjançant un contracte de col·laboració.

Totes les informacions publicades a la secció Sala de Premsa de canalajuntament.cat es poden copiar, distribuir i transmetre públicament i lliurement citant sempre la Font quan explicitament es demana.

La resta de textos, fotografíes, vídeos, audios i altre material publicat a la secció Notícies i signades per ACN (Agència Catalana de Notícies) tenen drets d'autor legalment en vigor i per tant no poden ser utilitzats per tercers sense el consentiment del seu titular.

Responsabilitat sobre contingut i ús

L'usuari es compromet a fer un ús correcte de tots els continguts i serveis de la web i no modificarà ni danyarà, de cap manera, les dades, els programes o els documents de la web, ni hi introduirà cap mena de dispositiu lògic o seqüència de caràcters que pugui afectar el sistema informàtic de la web, inclosos els mitjans de protecció i de seguretat.

NOTIDIG S. L., no es fa responsable dels possibles danys o perjudicis deguts a interferències, omissions, interrupcions, virus informàtics, avaries o desconnexions d'aquest sistema electrònic, motivats per causes no imputables a NOTIDIG S. L., Tampoc no es fa càrrec dels retards o blocatges deguts a deficiències o sobrecàrrega de línies telefòniques o a sobrecàrrega del sistema d'accés a internet o dels altres sistemes electrònics, ni dels danys causats per tercers amb intromissions il·legítimes fora del control de NOTIDIG S. L.,

NOTIDIG S. L., es reserva el dret d'efectuar, sense avís previ, els canvis que consideri oportuns a la web, i de suspendre'n temporalment l'accés per introduir-hi millores o per fer-ne el manteniment.

NOTIDIG S. L., declina tota responsabilitat sobre el contingut de pàgines externes, propietat de tercers, accessibles amb enllaços facilitats per la seva web. Tampoc no serà responsable de cap error, irregularitat o inexactitud dels continguts publicitaris que apareixen a la seva web: aquesta responsabilitat pertany únicament als anunciants o patrocinadors.

L'usuari es compromet a fer servir adequadament els continguts i serveis. En el cas de fòrums i xats, els participants accepten els principis de no-incitació a la violència i de no-discriminació per raó de sexe, edat, religió, origen nacional, discapacitat o orientació sexual i s'han d'abstenir d'insultar o d'emprar un llenguatge ofensiu.

Protecció de dades

NOTIDIG S. L., compleix la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, i les dades que es recullen en alguns serveis de canalajuntament.cat s'incorporen a un fitxer automatitzat de dades de caràcter personal, disposat NOTIDIG S. L.,

El tractament de les dades proporcionades es fa d'acord amb les disposicions del RD994/1999, que obliga a adoptar les mesures de seguretat necessàries per a evitar-ne la pèrdua, l'alteració o l'accés no autoritzat de tercers.

Limitació de la responsabilitat

NOTIDIG S. L., no assumeix cap responsabilitat derivada, o que se'n pogués derivar, de la utilització que els usuaris facin de les informacions i continguts d'aquesta pàgina web.

Contacte

Per a posar-se en contacte amb els responsables de la web podeu utilitzar el següent enllaç

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409