Blanes. ‘Daniela 17.10.17’, ‘Llardinfantslamainada40’ i ‘Joangranadosma’ han guanyat el sorteig del Concurs de Disfresses per Instagram de Blanes

Aquest 2021 Blanes no ha renunciat a viure les festes del Carnaval, i ha decidit seguir celebrant-ho principalment a través de dues iniciatives organitzades pel Departament de Cultura i Festes. Una d’elles és el ‘Concurs de Disfresses’ per Instagram que va tenir lloc del 12 al 14 de febrer, i que consistia en que, tothom qui volgués, pengés les seves instantànies lluint la disfressa que més li agradés.

Ho havia de fer a l’Instagram de @culturafestes, amb el hashtag #carnavalblanes2021, i es van apuntar a la proposta una trentena de persones, ja fos a títol individual, en grups d’amics, entitats o famílies. La finalitat del concurs no era competir, sinó incentivar les ganes de gresca i lluir disfresses a través d’aquesta iniciativa, però comptant també amb un cert incentiu.

Les bases del concurs ja recollien que, entre totes les fotografies participant, se sortejarien tres premis, i aquest passat dimecres va ser el moment de desvetllar qui s’enduria aquestes recompenses. El regidor de Cultura i Festes, Albert Sanz, es va encarregar ahir al migdia de ser la mà innocent que destriés els tres números guanyadors, que corresponien a les instantànies i vídeos penjats.

El primer premi, consistent en un abonament pels espectacles del Teatre de Blanes, ha estat per ‘Daniela 17.10.17’; el segon premi, un abonament pel Cicle de Cinema Gaudí, l’ha guanyat ‘Llardinfantsmainada40’; i finalment el tercer premi, un lot de llibres, ha estat per ‘Joangranadosma’, que han penjat un vídeo. El Departament de Cultura i Festes es posarà en contacte amb els i les guanyadores per lliurar-los els premis.

Exposició ‘Carnaval de Blanes 2021’

Per fer el sorteig, el millor escenari possible va ser el triat pel regidor: l’exposició ‘Carnaval de Blanes 2021’, que s’allotjarà a la Casa Saladrigas fins al 27 de febrer, i que proposa certament viure aquesta festa amb tots els seus ingredients: música, llum i color. Es tracta d’un recorregut per disfresses, fantàstics elements que han decorat carrosses i altres elements cedits per tres de les colles carnavalesques de Blanes: ‘Que Vingui Qui Vulgui’, l’Esbart Joaquim Ruyra’, i ‘On anem la liem’.

Per completar l’ambient carnavalesc que impregna Casa Saladrigas –la planta baixa i el primer pis, farcits d’esperit festiu i de gresca propi d’aquest cicle- també es projecten en una pantalla els muntatges musicals de les tres últimes ‘Rues de Carnaval’, és a dir: les dels anys 2018, 2019 i 2020. L’exposició es pot visitar els matins de dimarts a dissabte de 10 a 13 h, i a les tardes els dijous, divendres i dissabtes de 17 a 19 h.

1613664073Primer Premi Concurs Instagram.JPG
1613664073Segon Premi Concurs Instagram.JPG