Platja d'Aro. Les sales d'art del castell de Benedormiens de Castell d'Aro acullen del 22 de setembre al 14 d'octubre 'Mixed Media Art' del fotògraf Miquel Ribot

La mostra proposa simultàniament l’exposició de les sèries Moments i Òxids i Ors

Les sales d’art del Castell de Benedormiens de Castell d’Aro acolliran, del 22 de setembre al 14 d’octubre, una doble mostra fotogràfica de Miquel Ribot (www.miquelribot.com) amb l’exposició de les sèries Moments i Òxids i Ors, que conjuntament configuren la proposta Mixed Media Art. Organitzada per la regidoria de cultura de l’Ajuntament de Castell–Platja d’Aro, la inauguració de la mostra serà el proper dissabte 22 de setembre a les 19 h amb la presència de l’autor. L’horari de visites, en entrada lliure i gratuïta, s’ha fixat de dimarts a divendres de 17 a 20 h i els caps de setmana i festius d’11 a 13 h i de 17 a 20 h.

Fotògraf professional, inquiet i autodidacte, amb més de 40 anys d’experiència en el món de la moda i la publicitat, Miquel Ribot (1952) mostra tot el bagatge adquirit dia a dia, fins ahir mateix, en les obres que formen part d’aquesta exposició, que mostra la seva condició d’incansable creador, capaç de capturar moments irrepetibles, de robar mirades o d’experimentar amb els materials més diversos amb l’audàcia d’un artista d’avantguarda. La sèrie Moments, convida a visitar racons del nostre món amb una mirada diferent de l’habitual, canviant la realitat dels espais. La sèrie Òxids i Ors ens apropa a una nova experiència, una fusió de fotografia i pintura, fruit d’un treball artesanal i tecnològic pel que les reaccions químiques generades per l’oxidació del ferro, unides a les bases d’or i la impressió digital, condueixen a aconseguir un món fantàstic de noves textures.

La mostra dóna continuïtat al cicle d’exposicions d’estiu al Castell de Benedormiens de Castell d’Aro que es va iniciar amb la mostra d’obres del 4t Concurs de Patchwork del municipi (del 2 de juny a l’1 de juliol), i va continuar amb l’exposició Ocupacions de pintura i escultura de Quim Domene (del 7 al 31 de juliol), i la retrospectiva de pintura de Martínez Tarrassó (del 4 d’agost al 16 de setembre). El cicle anual d’exposicions a Castell d’Aro va començar, però, el mes d’abril amb la mostra de cultura popular amb les obres participants al 58è Concurs de fruits del camp, flors i plantes ornamentals en motiu de Sant Isidre Llaurador, i continuarà a la tardor amb la 6a Biennal d’Artistes Locals (del 27 d’octubre al 18 de novembre), i es clourà a finals d’any amb una mostra que recull diverses manifestacions de caire nadalenc (diorames, pessebres, composicions, postals, i treball diversos).

Díptic de l'exposició