Palafrugell. Comença la participació ciutadana del Pla Estratègic de Desenvolupament Econòmic i Cohesió Social de Palafrugell

32 associacions de Palafrugell es van reunir, a les instal·lacions del Museu del Suro, per fer propostes sobre el Palafrugell del futur

El passat dimarts 18 de setembre es va celebrar a les instal·lacions del Museu del Suro una jornada de treball on estaven convocades les associacions del municipi. Aquesta reunió tenia com a principal objectiu donar a conèixer el Pla Estratègic, així com recollir les aportacions, propostes o idees de les associacions i entitats que hi ha representades al municipi.

Les 32 associacions que hi varen participar van poder fer les seves aportacions sobre els 7 eixos del Pla: diversitat econòmica, inclusió social, educació, cultura, paisatge, model turístic i l’ajuntament.

El Pla ha d’establir les línies estratègiques d’actuació que permetin afrontar amb garanties el futur de Palafrugell i que culmini en un pacte amb tots els agents implicats. La possible fractura social degut a l’alt índex d’atur i a una economia poc diversificada representen uns reptes considerables i fa del tot imprescindible el suport i la implicació de tots els agents socials: de l’administració, dels grups polítics i de la ciutadania.

L’evolució d’aquest Pla, les properes reunions participatives, així com els diferents mecanismes de participació i la documentació està disponible al web participa.palafrugell.cat.