Vidreres. Les obres del cementiri de Vidreres avancen a bon ritme

Les obres del cementiri de Vidreres avancen a bon ritme, segons ha informat l’alcalde d’aquesta població, Jordi Camps. Aquesta actuació, que inclou la construcció de 144 nous nínxols al cementiri nou, va iniciar-se el passat 6 de setembre i es previst que s’acabi a mitjans d’aquesta tardor.En aquest sentit, Camps ha destacat una vegada més la importància d’aquesta actuació ja que, segons ha dit, des de feia molt de temps que estava treballant en aquest projecte.

Aquesta obra, que té un cost total de 110.636,01€, va a càrrec d’una empresa de la població. Per a Camps, el fet que un projecte d’aquestes característiques l’hagi pogut fer una empresa local és molt important, i més si tenim en compte la situació econòmica actual. En aquest sentit, ha assenyalat que “aquest projecte es molt positiu, tant pel que representa la construcció d’aquests nous nínxols del cementiri com pel fet que ha pogut donar feina a una empresa local”.

Neteja de lloses i impermeabilització de cobertes

En el marc d’aquesta actuació, també s’estan duent a terme altres millores com ara la neteja de lloses i la impermeabilització de cobertes dels nínxols dels sectors A, B, C, D. Camps ha assenyalat que “alguns veïns havien demanat aquestes millores, i jo mateix en l’anterior legislatura durant tres anys vaig reclamar que es fes efectiva aquesta millora, i per això des de l’equip de govern s’ha cregut oportú fer un esforç més en el marc d’aquesta actuació i executar aquestes millores”.

El cost de la neteja de les lloses i la impermeabilització de cobertes és de 12.807.21€.  Tal com ha assegurat, amb aquesta actuació “tindrem una part important de la impermeabilització del cementiri ja realitzada”.

Contacte: Jordi Camps, alcalde