Tossa de Mar. Tossa acollirà una nova desfilada de gossos del Centre d’Acollida d’Animals de la Selva

Tossa acollirà una nova desfilada de gossos del Centre d’Acollida d’Animals de la Selva (CAAS) el proper diumenge 23 de setembre. Aquesta desfilada, que es farà al parc de Sa Riera, a les 10:30h,  pretén fomentar l’adopció dels gossos del CAAS.

La passejada solidària de les mascotes s’iniciarà a dos quarts d’onze del migdia i finalitzarà a la una del migdia. Aquesta iniciativa comptarà amb la participació de la veterinària Lídia Aguilera i amb la col·laboració de l’educador caní Coqui Vega.

Actualment, el Centre d’Acollida d’Animals de la Selva té un nombre molt elevat de gossos i, per això, des del mateix centre i en col·laboració amb diversos ajuntaments de la comarca de la Selva s’organitzen periòdicament desfilades solidàries. Aquestes desfilades pretenen que els gossos abandonats que actualment resideixen al CAAS puguin trobar una nova llar.

Servei de Premsa - Ajuntament de Tossa de Mar