Altafulla. S'ajornen les XIII Jornades Gastronòmiques d'Altafulla i la projecció del film 'O que arde' del Cineclub Altafulla Link

Arran de les darreres mesures establertes per la contenció de la pandèmia per la Covid-19, ens veiem obligats a ajornar les XIII Jornades Gastronòmiques d’Altafulla fins que el context sigui més favorables. La mostra s’havia de celebrar del 23 d’octubre al 8 de novembre de 2020.

D'altra banda, l'entitat cultural Cineclub Altafulla Link també ha suspès la projecció de la pel·lícula “O que arde” del Cineclub Altafulla Link” que s’havia de celebrar aquest proper divendres 16 d’octubre de 2020.