Platja d'Aro. La Botiga al Carrer i altres activitats (11, 12 i 13 de setembre '20)

Nova edició de Platja d’Aro · La Botiga al Carrer divendres 11, dissabte 12 i diumenge 13 de setembre (10-21 h) amb algunes adaptacions per evitar aglomeracions: en alguns casos les promocions seran a l’interior del local i en d’altres caldrà fer el pagament dins el comerç; però s’identificarà visualment el centenar d’establiments participants amb un gran vinil en els seus aparadors. Mesures per garantir igualment l’esperit de la proposta: oferir un ampli estoc de productes de primer nivell a preus immillorables (roba i sabateria, material esportiu, complements, colònies i perfums, llibres, objectes de regal i de la llar, etc.). També s’ofereixen diverses activitats infantils -shows de màgia, pallassos o maquillatge- amb les corresponents mesures de seguretat.

Una iniciativa de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (ADEM) amb el suport d’AROimpulsa · regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, que amb aquesta edició commemora 20 anys ininterromputs de l’activitat amb edicions d’hivern i d’estiu, i per celebrar-ho proposa un sorteig extraordinari amb la possibilitat de guanyar un únic premi que inclou una nit d’allotjament i esmorzar a l’Hotel Bulevard, un menú gastronòmic al Restaurant Chiaramar per a dues persones i un val regal de 1.000 euros per bescanviar fins a 31 de desembre de 2020 en un mínim de 10 establiments participants a La Botiga al Carrer (amb un màxim de despesa de 100 euros en cadascun).

Per participar-hi cal seguir el perfil @empresaris_platjadaro a Instagram, realitzar una compra durant els tres dies de La Botiga al Carrer a qualsevol dels establiments participants, i fer-se una Selfie davant del comerç mostrant la bossa de la campanya i publicar-la abans de la mitjanit de diumenge 13 de setembre a les Stories etiquetant a la botiga i a l’ADEM conjuntament amb el hastag #botigaalcarrerpda. No hi ha límit de publicacions, sempre que en cada establiment s’hi hagi adquirit algun producte. La persona guanyadora que es donarà a conèixer l’endemà dilluns 14 de setembre i s’escollirà mitjançant un sorteig amb un programa aleatori entre tots els participants que complexin amb els requisits. Es poden consultar les bases complertes al portal www.adem.cat