Girona. S’obre el concurs per al disseny dels gots de les Fires de Sant Narcís 2012

El termini de presentació de propostes s’acaba el 27 de setembre

S’ha obert el concurs per al dissenys dels gots de les Fires de Sant Narcís d’enguany, organitzat per la Comissió per La Copa de Girona. El termini de presentació de propostes s’acabarà el proper 27 de setembre a les 15 h. El concurs, que consta d’una categoria única, està obert a totes aquelles persones majors de 18 anys que vulguin participar-hi i hi poden presentar d’un a tres dissenys. Els premis per als guanyadors són els següents: 300 euros per al primer classificat, 200 euros per al segon i 100 euros per al tercer.

Els gots no s’utilitzaran només per a l’espai de les “barraques” de la Copa sinó també per a les festes majors de barri de l’any 2013, per tant, el jurat valorarà que els dissenys no se centrin únicament en elements típics de les Fires. Els dissenys s’han de fer arribar per correu o personalment a L’Estació Espai Jove, de dilluns a divendres, de 10 a 20 h.

Nota: Us enviem, adjuntes, les bases del concurs.

Bases