Cassà de la Selva. Els ciutadans de Cassà de la Selva separen el 40% dels residus per al reciclatge

En total els cassanencs han generat 3.800 tones de residus durant l’any 2013

Cada habitant de Cassà genera 1,05 quilograms de residus al dia

El 2013 s’ha tancat amb una petita davallada de la producció de residus a Cassà de la Selva. El percentatge de recollida selectiva es manté en nivells força positius ja que se separen el 40% dels residus per al reciclatge.

Els cassanencs han generat en total 3.800 tones de residus durant l’any 2013, el que suposa que cada habitant ha produït aproximadament 1,05 quilograms de residus diaris.

Aquest percentatge és positiu ja que s’està reciclant gairebé el mateix que la mitjana de tota la comunitat. No obstant, l’objectiu estratègic del reciclatge se situa al 60% pel proper any 2020. Així doncs, caldrà seguir treballant en la mateixa línea.

Imatge: Distribució dels residus (Ajuntament de Cassà de la Selva)