Calonge. Calonge i Sant Antoni reprèn les obres de substitució d'una part de les canonades d'aigua potable de Torre Colomina

Aquesta setmana s'han reprès les obres de reposició de part de les canonades d'aigua potable de Torre Colomina, que van quedar interrompudes per l'estat d'alarma. Aquests treballs permetran substituir gairebé 200 metres de canodades d'aigua potable de la xarxa de distribució, al barri de Torre Colomina de Sant Antoni, tenen un cost de 49.247€ i permetran millorar el funcionament del servei i evitar bona part de les avaries que es produïen.

Durant les obres de reposició de la xarxa d'aigua residual d'un sector d'aquest barri es va comprovar el mal estat d'algunes canonades de la xarxa d'aigua potable, una situació que provocava diverses incidències i avaries en el servei. A banda d'aquestes anomalies, la xarxa que ara es substitueix és de fibrociment, un material que s'ha d'anar substituïnt. Els objectius del projecte, redactat pels serveis tècnics d'urbanisme amb l'assessorament de Sorea, són la substitució d'un tram de la canonada de distribució d'aigua potable dels carrers Gregal, Migjorn i Mestral de Torre Colomina i les 18 escomeses a què dóna servei, així com la implantació d'un hidrant contraincendis.

L'actuació permetrà augmentar el diàmetre de les canonades, reduir o eliminar les avaries que fins ara es produien, millorar el rendiment general de la xarxa d'aigua potable del municipi i eliminar diversos trams de canonada de fibrociment.

Aquestes obres s'havien iniciat el 9 de març i es van haver d'interrompre el dia 16 del mateix mes degut a la suspensió d'obres per la crisi de la Covid-19. Les obres s'han reprès aquesta setmana i està previst que puguin estar acabades a finals d'aquest mes de maig. L'execució del projecte el porta a terme Sorea, i té un cost de 49.247€.

159015944620200520_194118.jpg
1590159446IMG-20200518-WA0000.jpg