Banyoles. Actualització mesures COVID-19

Es recorda als ciutadans que, a partir de demà dijous, serà obligatori l’ús de mascaretes a la via pública, en espais a l’aire lliure i en qualsevol espai tancat d’ús públic o obert al públic, si no és possible mantenir la distància de de 2 metres entre persones.

L’ús de mascaretes serà obligatori per a persones majors de 6 anys i recomanable per criatures d’entre 3 i 5 anys.

No caldrà portar-la per aquelles persones amb dificultat respiratòria que pugui agreujar-se pel seu ús o que ho tinguin contraindicat per raó de salut o discapacitat.

Pel que fa a la reobertura de serveis i equipaments en aquest procés de desconfinament, s’informa que el cementiri municipal es reobrirà a partir del dilluns 1 de juny.

També s’informa que, fins a la fase 2 de desconfinament, no es podran celebrar casaments civils.