Solsona. Es convoca la segona Jornada Punt Empresa

Cardona organitza el dia 18 d’aquest mes la II Jornada del Punt Empresa, que tindrà lloc a la sala de voltes de l’Auditori Valentí Fuster de Cardona. Dirigida als responsables del territori de tot tipus d’empreses i negocis, s’iniciarà a les 12.45 hores, quan es podran recollir les acreditacions, i finalitzarà a les 17 hores.

Taller de marca personal

La jornada inclourà la presentació del nou directori digital d’empreses i dels serveis que hi haurà a disposició de l’empresariat aquest 2020, així com un taller a càrrec de l’experta en marca personal Neus Arqués i un dinar que servirà per enfortir lligams i fomentar la cooperació. És una convocatòria totalment gratuïta, si bé les persones que hi estiguin interessades han de formalitzar la inscripció en aquest enllaç: https://forms.gle/BfoFnjxuU3HEgpjx5.

1581341758roda_premsa_Rodr.jpg