Cassà de la Selva. Oberta la desena edició del concurs de Curtmetratges ‘Correcurts’

El Cine Club 8 i ½ de Cassà de la Selva ha obert les inscripcions per a la desena edició del concurs de Curtmetratges ‘Correcurts’, organitzada del 31 de gener al 2 de febrer en les activitats conjuntes de la Mostra d’Animació i Curtmetratges (MACCA) de Cassà de la Selva. Al llarg de les nou edicions anteriors el concurs ha guardonat la feina de creadors, directors i aficionats de l’audiovisual. És per això que es tracta d’un esdeveniment molt popular i consolidat entre el món dels curtmetratges.

Les dotacions econòmiques dels premis arriben fins a un total de 1.000 euros. Els curtmetratges són valorats per un jurat integrat per personalitats vinculades al cinema i a la cultura. Aquest atorga 3 premis als millors treballs, a banda del millor guió i la millor interpretació. També es concedeix el guardó Miquel Porter i Moix, entregat per la Federació Catalana de Cine Clubs.

Tal i com es reflecteix a les bases del concurs, l’objectiu és idear, rodar i editar en 24 hores un curtmetratge de dos minuts que els plans d’exteriors han d’estar gravats a Cassà. Els equips s’han de presentar el dissabte 1 de febrer al matí al Centre Recreatiu de Cassà de la Selva (Plaça de la Coma, 11) per recollir l’objecte que han d’incloure al treball. Aquest pretén garantir l’originalitat i la immediatesa del treball presentat al concurs. El diumenge 2 de febrer s’ha de fer entrega dels curtmetratges i el jurat emetrà el veredicte el mateix dia. Les obres presentades es projecten al Teatre Municipal Puig d’Arques a les 7 de la tarda del mateix diumenge.

Els participants poden inscriure’s a través del correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  fins el 31 de gener. Per sol·licitar més informació es pot trucar als telèfons 649220843 o 727746456. També es pot consultar el lloc web de l’entitat: http://www.vuitimig.com/mostrar.php?article=0&grup=correcurts.