Girona. Aquest dissabte tindrà lloc el Mercat d’Intercanvi i la II Fira de Segona Mà a Santa Eugènia

Està organitzat per l’Ajuntament de Girona en col·laboració amb les entitats veïnals del barri

Aquest dissabte, dia 15 de setembre, tindrà lloc el Mercat d’Intercanvi i la II Fira de Segona Mà de Santa Eugènia, una activitat organitzada per l’Ajuntament de Girona en col·laboració amb la Vocalia de Família de l’Associació de Veïns de Santa Eugènia i la Mancomunitat de Santa Eugènia – Can Gibert. El mercat i la fira, que coincideixen amb la Festa Major de Santa Eugènia, tindran lloc al carrer de Baix, darrere de Can Ninetes, de les 10 del matí a les 2 de la tarda. A més d’aquestes activitats, a les 11 h es portarà a terme un espectacle infantil a càrrec de Trencamandres i hi haurà servei de bar i un dinar popular.

La finalitat dels mercats d’intercanvi és intercanviar objectes que ja no ens són necessaris però que, abans de llençar-los, els oferim per si poden ser útils a algú altre. Del que es tracta és d’intercanviar béns, productes de consum o fins i tot serveis personals sense requerir diners per fer efectiu l’intercanvi. És interessant participar-hi pel simple plaer d’intercanviar, defugint de posar un valor als objectes. Es tracta d’una activitat per a tots els públics, especialment didàctica per als infants, on el més important és evitar que els objectes encara útils esdevinguin residus. Aquest cop el mercat coincideix amb la Fira de Segona Mà que, a diferència dels mercats d’intercanvi, sí que té com a finalitat la compra i la venda de productes.

Les reserves de taules es poden fer al Centre Cívic Santa Eugènia (972 245 111). El pròxim mercat d’intercanvi es farà el diumenge 25 de novembre a al sector Güell-Devesa.

Cartell