Lloret de Mar. Finalitzen les obres de la plaça situada a la finca Blanca Aurora

Aquesta setmana han finalitzat les obres de la plaça pública a la propietat on s’ubicava l’antic hotel “Blanca Aurora” en ple centre històric. La plaça disposa de 1.080m2.

Albert Robert, regidor d’Urbanisme explica que “Aquesta acció forma part de l’objectiu que preveia el POUM d’obtenir un espai lliure en aquest àmbit”. I ha afegit que “el Blanca Aurora era un hotel que havia quedat obsolet i ara disposem d’un nou espai públic el que ajuda a la regeneració urbana”.

Per altra banda, la finalització de les obres de l’edifici permetrà l’obtenció de 96 places segons conveni urbanístic.