Cassà de la Selva. El tanatori de Cassà s’estrenarà el 14 de desembre

El nou tanatori de Cassà de la Selva s’inaugurarà el proper dissabte 14 de desembre a 2/4 d’1 del migdia. Al llarg del matí hi haurà una sessió de portes obertes per aquells que vulguin veure la nova infraestructura municipal que donarà servei al poble i a municipis veïns com Llambilles, Campllong i Sant Andreu Salou.

L’obra ha estat a càrrec de Funus Girona que tindrà la concessió de l’equipament durant 40 anys. El cost de la construcció ha estat de 550.000 euros. L’espai comptarà amb una sala de cerimònies amb un aforament de 130 places, així com dues sales de vetlla amb la corresponent sala de visites.

La instal·lació substituirà l’antiga sala de vetlla de la residència geriàtrica Sant Josep que, segons l’alcalde Enric Bagué, “havia quedat massa petita i antiga”. Aquest espai servirà per ampliar la sala de rehabilitació de la mateixa residència.

tanatori cassà de la selva

Imatge: Projecció del nou tanatori de Cassà. Font: Estudi d'arquitectura Felip - Ordis 8