Llagostera. Jesús Llorente usuari de la Fundació Ramon Noguera i de l’Escola d’Art Pere Mayol de Llagostera guanya el segon premi del Balcó de les Arts

Jesús Llorente usuari de la Fundació Ramon Noguera amb l’obra Ojos negros, ha guanyat el segon premi del Balcó de les Arts, el certamen de pintura organitzat per la Fundació Setba destinat a persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament.

El premi consisteix en un “workshop” a l’estudi de disseny La Casa de Carlota, material de Belles Arts gentilesa d’ART MIR per a l’artista, dues entrades al Museu del Fútbol Club Barcelona i 1.800€ donats per la Fundació Setba a la Fundació Ramon Noguera a què pertany l’artista.

Entre els participants seleccionats com a finalistes hi ha Victòria Hidalgo, Isabel Morales i Juan Carlos Beamonte, tots ells usuaris també de la Fundació Ramon Noguera i del curs específic de l’Escola d’Art Pere Mayol de Llagostera.

El Balcó de les Arts és un projecte que vol potenciar les dots artístiques de persones amb discapacitat intel·lectual i incentivar aquest col·lectiu per treballar en el terreny de les arts plàstiques. Amb aquesta iniciativa la Fundació Setba vol dignificar la feina i el talent d’aquestes persones, donant-los un tracte igualitari, deixant de banda els prejudicis i promovent la integració i la solidaritat.

Enguany s’han rebut 780 obres de part de 55 entitats diferents per a les dues categories.

Les obres guanyadores i dels finalistes van quedar exposades i a la venda al Reial Cercle Artístic de Barcelona.

L’alcalde de Llagostera, Antoni Navarro i el regidor de Cultura Enric Ramionet han visitat aquest matí el centre de la Fundació Ramon Noguera on han felicitat a tots els artistes.

156207028502072019-_DSC6983.jpg