Llagostera. La Brigada Municipal de Llagostera estrena un nou vehicle que funciona amb gas

L’Ajuntament de Llagostera ha adquirit un nou vehicle per la Brigada Municipal. Es tracta d’un Pick Up de la marca DFSK alimentat amb gas, tal i com ha explicat la regidora de serveis en funcions, Pilar Aliu. El vehicle ha arribat aquesta setmana i es destinarà a les tasques de la Brigada Municipal. Es calcula que els vehicles de gas poden reduir les emissions de CO2 fins a un 24% i les emissions d’òxid de nitrogen, en més de 85%. Així mateix, aquest tipus de vehicles redueixen notablement la contaminació acústica, en un 50%.

1560515010Unknown.jpg