Girona. La Xarxa de Centres Cívics de l’Ajuntament de Girona ofereix més de 450 cursos i tallers

Les preinscripcions per a les diferents activitats, adreçades a públics de totes les edats, es poden fer fins al 20 de setembre

La Xarxa de Centres Cívics de l’Ajuntament de Girona ha programat més de 450 cursos i tallers per al curs 2012-2013, amb una proposta variada adreçada a públics de totes les edats. El període de preinscripcions, que es poden fer per Internet a l’adreça www.girona.cat/ccivics i presencialment o per telèfon als centres cívics, s’acaba el 20 de setembre. Aquest any l’adjudicació de places per als cursos es farà a través d’un sorteig el dia 21 de setembre i no segons l’ordre d’inscripció, tal com s’havia fet fins ara. A partir del 21 de setembre, es comunicarà a totes les persones preinscrites el resultat del sorteig i, en cas que tinguin plaça, la manera de fer el pagament.

A l’oferta d’activitats, s’hi poden trobar una gran varietat de cursos i tallers classificats en diferents disciplines, que parteixen de l’experiència i de les noves demandes ciutadanes i socials. Per facilitar la participació de la ciutadania s’ha tingut cura de la periodicitat, i s’hi poden trobar des de monogràfics trimestrals fins a alguns cursos anuals i càpsules que duren dies.

Els cursos i tallers que s’ofereixen estan dissenyats per compartir i créixer, perquè tothom trobi el seu lloc en una programació producte de la iniciativa municipal i especialment del teixit associatiu implicat i compromès amb la ciutat i els barris.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409