Cassà de la Selva. Presentació de 'Descobrim Cassà', un nou canal per difondre la història del poble

El proper dissabte 7 de desembre es presentarà públicament 'Descobrim Cassà'. L'acte començarà a les 11 del matí, davant la plaça de la Coma (a l'edifici de can Trinxeria), i anirà seguit d'una visita comentada fins a can Català del Castell.
'Descobrim Cassà' és un nou canal per difondre la història de Cassà. La revista es publicarà a l'interior del 'Llumiguia' i ha estat realitzada pel GREC (Grup de Recerca d'Estudis Cassanencs) amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cassà de la Selva, l'editorial Gavarres i la revista 'Llumiguia'.

L'objectiu de la publicació, que en la mesura que sigui possible apareixerà tres vegades l'any, és relatar un aspecte concret de la trajectòria de Cassà de la Selva que sigui d'interès per a una gran majoria de públic. El número 0 de la nova publicació tracta sobre aspectes genèrics de la història de Cassà i el proper número, que ja s'està preparant, es dedicarà a l'aigua.
Aquest projecte està obert a tots els que desitgin col·laborar-hi. Només cal que es posin en contacte amb el grup en la següent adreça de correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .