Girona. El període de preinscripcions per a les activitats fisicoesportives i aquàtiques s’acaba aquest dijous

Enguany, el Servei Municipal d’Esports ofereix més de 2.500 places per a 143 cursos

El període de preinscripcions per a les activitats fisicoesportives i aquàtiques que ha programat el Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Girona s’acaba aquest dijous, dia 13 de setembre, a les 14 h. Les preinscripcions s’han de fer a través del web www.girona.cat/esports.

Amb la voluntat d’apropar l’activitat física a la ciutadania, s’han programat un total de 143 activitats, amb una oferta de 2.563 places, per al curs 2012-2013. Aquestes activitats s’adrecen a tota la població: nadons, infants, joves, adults, dones embarassades i gent gran. Enguany s’ofereixen nous cursos com el clínic de natació (anual o per sessions), l’activitat aquàtica terapèutica, el pilates per a adults o el perfeccionament de tennis per a joves de 13 a 16 anys.