Cassà de la Selva. Alumnes de l'Escola Aldric participen al projecte Consell Escola, que té com a objectiu fomentar el comerç local

Els alumnes de tercer de primària de l’Escola Aldric han participat al projecte Consell Escola, del Consell Comarcal del Gironès, que té com a objectiu fomentar el comerç local a banda d’impulsar l’emprenedoria dels més menuts.

Els alumnes han participat en dues jornades. La primera va consistir en un col·loqui on els nens i nenes van fer poder preguntes sobre el petit comerç i se’ls va explicar la importància que té i en què consisteix. Avui ha tingut lloc la segona part del projecte i els alumnes han participat en una gincama pel municipi per conèixer de primera mà les botigues que hi ha a Cassà, què s’hi ven i com funcionen.
Seguidament se’ls ha entregat a l’Escola un diploma per haver participat al projecte i uns llibres per l’escola i per part de la Unió de Botiguers, se’ls ha regalat un llapis de memòria.

L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde de Cassà i el president de la Unió de Botiguers.

1559653306consell_escola.jpg