Bigues i Riells. Bigues i Riells celebra el IV Festival de Jazz Castell de Montbui

L'Ajuntament de Bigues i Riells, des de la regidoria de Cultura, va tornar a fer possible el Festival de Jazz Castell de Montbui. La quarta edició del cicle dedicat a la música de la interpretació lliure va tenir lloc al Teatre Auditori Polivalent. Els combos de l'Escola de Música Vall del Tenes, la Big Band Cotton Club –formada per professors del centre–, i De Diego Brothers, els reconeguts germans de Bilbao Víctor i Juan De Diego, van nodrir la programació 2019.

Divendres 3 de maig, Tocats de l'Ala, No Drums, Combo BiR, Ladies&Xavi, The Blues Fathers i Hardface van ser els encarregats d'obrir el festival. Els combos de l'Escola de Música La Vall del Tenes van aplegar familiars, amics i amants del jazz.

El plat fort, però, va ser l'actuació de dissabte 4 de maig, a càrrec de la Big Band Cotton Club. La formació va oferir una actuació en memòria de Pere Enguix, més conegut com a "Petete", que havia estat músic de la Big Band i professor de l'escola de música pública de la Vall.

Diumenge 5 de maig, De Diego Brothers va cloure el IV Festival de Jazz Castell de Montbui amb el seu jazz fresc i directe.

1557494572IMG_2711.JPG

1557494573IMG_2657.JPG