Llagostera. L’Ajuntament de Llagostera estrena un vehicle 100% elèctric

L’Ajuntament de Llagostera ha estrenat aquesta setmana un vehicle 100% elèctric. La compra s’ha realitzat mitjançant el sistema d’adquisició centralitzada de l’Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) del Consorci Català pel Desenvolupament Local (CCDL)  en modalitat de rènting a raó de 616,26 € mensuals a 48 mesos.

El vehicle adquirit és una furgoneta de la marca Nissan e-NV200 de quatre portes que donarà servei compartit a les àrees de Medi Ambient i Urbanisme de l’Ajuntament.

L'actuació se suma a les accions de foment de l'ús del vehicle elèctric i la mobilitat sostenible impulsades per l'Ajuntament de Llagostera juntament amb la posada en marxa recentment, de dos punts de recàrrega per a vehicles elèctrics ubicats a la Plaça Catalunya.

1552901575IMG_9390.JPG