Girona. Uns 40 busos sortiran de Girona cap a la manifestació de l’Onze de Setembre a Barcelona

·         L’Ajuntament de Girona ha presentat el dispositiu preparat i l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), entitat organitzadora, ha confirmat la presència de 40 busos per 2.200 persones

·         L’ANC ha anunciat que s’avança l’hora de sortida dels autobusos, que serà a 2/4 de 3 en comptes de les 3 del migdia.

El regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, Joan Alcalà, el coordinador de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) a Girona, Josep Bosch, i la coordinadora de l’ANC del Gironès, Carme Renedo, han presentat aquest matí les novetats de la sortida d’autobusos per la manifestació de l’11S a Barcelona, així com el dispositiu organitzat.

Com ha anunciat l’ANC sortiran uns 40 autobusos que estaran distribuïts en tres zones. A la zona A del carrer Berenguer Carnicer (La Copa) s’hi trobaran els autobusos de l’1 al 15, a la zona Bsituada al carrer de José Canalejas hi hauran els busos del 16 al 31, i a la zona C ubicada a l’aparcament de la rotonda del pont de Pedret els busos a partir del número 32. Tots els tiquets extrets porten la senyalització del número d’autobús corresponent.

A més a més, Bosch ha anunciat que s’avança l’hora de sortida (prevista inicialment a les 15h) per les 14.30h, de manera que les 2.200 persones que s’espera es concentrin aquest dia per la sortida pugin pujar als autobusos amb més comoditat.

D’altra banda, el regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, Joan Alcalà, ha explicat que no hi hauran talls de carrers i que ja s’ha previst un desplegament policial per poder facilitar la circulació a la ciutat. Així mateix, Alcalà recomana que els ciutadans que accedeixin per Girona Nord deixin els seus vehicles a l’aparcament de Fontajau.

Nota: Adjuntem imatge de la roda de premsa i plànol. Per seguir les novetats de la Diada en temps real podeu seguir #11S2012 o els perfils @GxIANC @assemblea.

Plànol