Girona. Horaris definitius dels trens per assistir a la manifestació de l'11 de setembre a Barcelona

·         A la tornada els trens sortiran des de l’Estació de França, en lloc de sortir des de l’estació de Passeig de Gràcia

·         El primer tren sortirà de Figueres a les 14.45h i de Girona a les 15.18h. I el segon tren sortirà de Figueres 14.53h i de Girona a les 15.24h.

Els dos trens que l'Ajuntament de Girona i l'Ajuntament de Figueres han noliejat per facilitar l'accés als ciutadans interessats d'accedir a la concentració convocada per l'Assemblea Nacional Catalana a la diada de Catalunya a Barcelona, sortiran el primer des de Figueres a les 14.45h i de Girona a les 15.18h, i el segon sortirà des de Llançà a les 14.32h, de Figueres a les 14.53h i de Girona a les15.24h (veure quadre annex).

Com a novetat i per motius organitzatius, a la tornada els trens sortiran des de l’Estació de França, en lloc de sortir des de l’estació de Passeig de Gràcia. En els combois hi seran presents els revisors de RENFE que validaran els tiquets als viatgers i també els regidors i regidores dels equips de govern de l’Ajuntament de Girona i Figueres, que vetllaran de pel correcte desenvolupament del trajecte.

Quadre d'horaris