Blanes. L’Oficina de Català de Blanes ofereix 14 cursos per a adults

El curs passat van participar 1.115 alumnes als cursos de català de Blanes. Les inscripcions estaran obertes fins al proper dimarts 25 de setembre i les classes començaran a l’octubre. Els cursos inclouen des dels nivells bàsics d'acolliment lingüístic fins al nivell superior (nivell D)

L’Ajuntament de Blanes, a través de l’Oficina de Català, ha iniciat les matriculacions per al curs 2012-2013, que ofereixen una àmplia i variada oferta de cursos de català per a adults, des dels nivells bàsics d’acolliment lingüístic –que són gratuïts-, fins al nivell superior (nivell D).

Més concretament, durant el primer quadrimestre del curs, l’Oficina de Català de Blanes ofereix catorze cursos presencials: cinc de nivell bàsic, dos de nivell elemental, tres de nivell intermedi i tres altres de suficiència i un curs de nivell superior. D’altra banda, també hi ha la possibilitat de fer cursos semi presencials dels nivells intermedi i suficiència, així com estudiar el nivell superior a distància.

El curs passat l’Oficina de Català de Blanes va atendre 1.115 alumnes de nacionalitats ben diverses, sobretot d’Amèrica del Sud, però també de Gàmbia, Senegal, el Marroc, Romania, Alemanya i altres països d’Europa.

Les matriculacions s’han començat a fer aquesta setmana; els tres primers dies ho podien fer els antics alumnes, i des de dijous i fins al 25 de setembre, els nous estudiants. Les inscripcions són a la Casa de la Cultura els matins des de dos quarts de deu fins a les onze i les tardes de dilluns, dimecres i divendres de cinc a set. Pel que fa a les classes, se’n faran tant a la seu de l’Oficina de Català (a la Casa de la Cultura) com a l’antiga escola SAFA, a la carretera de l’Estació.

Els cursos començaran el 8 i 9 d’octubre i finalitzaran el 6 i 7 de febrer de 2013. Ho faran tots llevat el de nivell D que, com que és anual i de 90 hores, comença a l’octubre i acaba el 14 de juny. Hi haurà un segon període de matrícules per al quadrimestre febrer-juny 2013 l’última setmana de gener, des del dia 28 fins al 3 de febrer.

Per a més informació sobre cursos i horaris es pot consultar a la xarxa o bé al telèfon 972 358 555 de l’Oficina de Català, situada al carrer de Jaume Arcelos número 7.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409