Altafulla. El Col·lectiu d'Artesans obre el període de preinscripcions per a la 22a Fira d'Artesans d'Altafulla, que se celebrarà els dies 15, 16, 17 i 18 d'agost"

El Col·lectiu d’Artesans ha obert aquest dilluns el període de preinscripció per participar en la 22a edició de la Fira d’Artesans d’Altafulla, que s’allargarà durant quatre jornades com és habitual i que enguany serà del 15 al 18 d’agost.

Els i les paradistes que en vulguin formar part ja poden tramitar la seva petició mitjançant el correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . La Fira d’Artesans d’Altafulla és la fira per excel·lència del municipi. És una cita ineludible per als amants de l'artesania de qualitat i de casa nostra. Està organitzada pel Col·lectiu d'Artesans i compta amb la col·laboració de la regidoria de Turisme de l'Ajuntament.

La mostra compta anualment amb un total de 120 parades on l’artesania de qualitat és la principal protagonista. S’ubica a l’entorn de les Eres del Castell, i al llarg dels quatre dies els visitants gaudeixen de mostres d’oficis, espectacles lúdics, oci infantil, actuacions musicals, i un espai gastronòmic per conèixer l’artesania tradicional i contemporània, i compartir un ampli programa d’activitats amb tota la família.

1549893736AmbientArtesans.jpg