Altafulla. Agenda d'activitats del cap de setmana a Altafulla

Recordo els actes més destacats per aquest cap de setmana a Altafulla. Cal destacar el primer concert de l’Any 2019 del cicle Altafujazz amb Afará Ancestors, dissabte 12, a les 20:30h; i la Copa Catalana de Quidditch, que tindrà lloc el matí de diumenge 13, a l’estadi municipal Joan Pijuan.

Dissabte, 12 de desembre

20.30h · ALTAFUJAZZ: AFÁRÁ Ancestors

A la Pallissa de l’Era del Senyor, Camí de l’Ermita, 10.

Presentació del disc "Llé mi". Un projecte Afro, World Music i Jazz.

Aportació de 15 €

Diumenge, 13 de desembre

09.00h · COPA CATALUNYA DE QUIDDITCH

A l’Estadi Municipal Joan Pijuan.

Durant tot el matí. Els Bocs Foll, els Nightmare Grims i els Barcelona Eagles lluitaran pel títol i per un bitllet a l’European Quidditch Cup que es disputarà a Bèlgica al maig.

És la segona vegada que l’esport sorgit de la novel•la “Harry Potter”, de JK Rowling, fa aturada a Altafulla, després de la primera trobada que va tenir lloc el juliol del 2017.

En el marc de la temporada 2018-2019.

Dilluns, 14 de gener

19.00h · CLUB DE NOVEL·LA NEGRA: "El grito de la lechuza"

De Patricia Highsmith.

A la Biblioteca Municipal d’Altafulla, carrer vinyet, 1.

Dimarts, 15 de gener

18.00h · XERRADA a càrrec de l'Associació “Dret a Morir Dignament”

A la Biblioteca Municipal d’Altafulla, carrer vinyet, 1.

NOTES:

Taller literari: "Escriu la teva història" a càrrec de Nella Yanes. Dies 10, 17 i 31 de gener a les 17h a la Biblioteca Municipal.

Taller per a dispositius mòbils Whatsapp i altres apps al teu mòbil. Dies 22 i 24 de gener, de 16h. a 18h. a la Biblioteca Municipal. Informació i inscripcions a l'Ajuntament d'Altafulla 977 65 00 08, o al mail i a la Biblioteca Municipal d'Altafulla. Nova ubicació al C/ Vinyet, 1, baixos, darrere la llar d'Infants Hort de Pau. Horari, tardes de 16 a 20 h de dilluns a divendres. Més informació

ASSOCIACIÓ DE VOLUNTARIS DE PROTECCIÓ CIVIL D'ALTAFULLA C/ Marquès de Tamarit, 17, planta soterrani, Altafulla. Dimecres de 18 a 20h

ESPLAI DE LA GENT GRAN D'ALTAFULLA Dia 18, dinar de la Gent Gran.

CENTRE D'ESTUDIS D'ALTAFULLA: Del 20 al 27 de gener, EXPOSICIÓ MARTÍ ROYO, en commemoració del 70è aniversari del seu naixement. Inauguració dia 20 de gener a les 12h. a la sala Escoles Teresa Manero.

CLUB MARÍTIM D'ALTAFULLA: Entrenaments dels equips de regates de windsurf, patí júnior i optimist, els caps de setmana 19, 20 i 26, 27 de gener de 10h. a 14h, Escola de tennis i pàdel, dilluns i divendres de 17h. a 19h.

TROBADES GASTROLITERÀRIES: Dijous 17 de gener, de 20 a 21.30h, Restaurant Les Bruixes, "INVASIÓ SUBTIL" de Pere Calders. Preu 15€. Reserves: 659 67 15 44

Cada darrer dissabte de mes

VISITES GUIADES A LA VILA CLOSA D’ALTAFULLA

Descobreix l’antic nucli medieval emmurallat amb cases bastides durant el decurs del segle XVIII. L’any 1998 la Generalitat de Catalunya va declarar Bé Cultural d’Interès Nacional el seu conjunt historicoartístic.

A les 11h. Durada: 1:30 h. Preu: 4 €. Punt de trobada: Porta reixada del Castell. La visita s’ha de reservar prèviament a l’Oficina de Turisme. Tel: 977651426. En cas de pluja, la visita queda ajornada. Entrada lliure per als menors de 12 anys. Caldrà un mínim de 10 persones per realitzar-la.

Dissabtes i diumenges

MUSEU ETNOGRÀFIC D'ALTAFULLA

Obert tots els dissabtes, de 17:00 a 19:00h, i els diumenges, d'11 a 13:30h. A la Pallissa de l’Era del Senyor. Camí de l’Ermita, 10.

Organitza voluntariat del museu amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Altafulla.

Tota l’Agenda d’Altafulla la podeu consultar en el web.