Lloret de Mar. Les oficines de turisme de Lloret de Mar atenen més de 83.000 persones durant el 2018

Les oficines de turisme de Lloret de Mar van atendre durant el 2018 un total de 83.707 persones, una xifra que es manté estable respecte a les 85.228 persones ateses durant l’any anterior.

El mes amb més afluència de consultes va ser l’agost, amb més de 13.000 persones ateses, seguit dels mesos d’abril i maig en què es van superar les 10.000 persones. Pel que fa a nacionalitats, destaquen les persones procedents d’Espanya i França i com a principals públics els perfils sènior i familiar són els que demanen més informació.

Actualment, Lloret de Mar disposa de dues oficines de turisme (la central a l’avinguda de les Alegries i la situada a l’interior del Museu del Mar) i d’un punt d’informació dins la terminal d’autobusos oberts tot l’any. Durant els mesos de juliol i agost, s’obre al públic un segon punt d’informació turística a la platja de Fenals.

La subvenció rebuda per l’Ajuntament de Lloret de Mar en programes europeus FEDER, atorgada per Red.es el setembre passat per a desenvolupar el projecte de Destinació Turística Intel·ligent, preveu una partida específica per a la modernització de les dues oficines de turisme principals (central i Museu del Mar) i la seva conversió en oficines digitals. Entre les accions previstes que es desenvoluparan en els propers dos anys destaquen la incorporació d’enquestes i cartelleres digitals, tòtems interactius i espais de ludificació infantil entre d’altres.

En paraules d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme: ”El model actual de les oficines de turisme s’està reinventant i des de Lloret de Mar cal que ens adaptem a les noves demandes i públics. En els propers dos anys durem a terme una modernització de les nostres dues oficines principals per acostar-nos al públic més jove que, com a tendència general en el sector turístic, no s’acosta a les oficines de turisme”.