Cassà de la Selva. Representants d'AECORK visiten l'arbre dels desitjos de taps de suro de Cassà de la Selva

L'arbre, de l'Associació d'Empresaris Surers de Catalunya presideix els dies de Nadal l'entrada de la Sala Galà i tots els cassanencs i cassanenques hi poden penjar el seu desig

Forma part d'una campanya de l'Associació per valoritzar el tap de suro i cada any va a una població diferent

El president d'AECORK, Joan Puig, i la vicepresidenta, Anna Serra, han visitat aquest matí l'arbre dels desitjos de taps de suro, juntament amb l'alcalde Martí Vallès i han penjat el seu desig per l'any vinent. L'arbre està format per una estructura de 4 metres d'alçada que sosté com a fullatge 500 ampolles de cava il·luminades. És propietat de l'Associació d'Empresaris Surers de Catalunya (AECORCK), i forma part d'una campanya de comunicació per valoritzar el tap de suro al mercat. Cada any aquest arbre es cedeix a un municipi diferent.

L'arbre s'ha instal·lat a l'entrada de la Sala Galà i tots els cassanencs i cassanenques que ho desitgin podran decorar l'arbre penjant un desig en un tap de suro.
L'Ajuntament de Cassà de la Selva anima a tots els cassanencs i les cassanenques a penjar el seu desig a l'arbre.

L'horari d'obertura de la Sala Galà és l'habitual: de dilluns a divendres, de les 15.30h a les 20.00h i dimecres, dijous i dissabtes, de les 10 a les 14.00h.

1545297097arbre_desitjos_1.jpg