Solsona. Solsona instal·la vuit cartelleres distribuïdes a diferents punts de la ciutat

La via pública solsonina no disposava fins ara de plafons per exposar cartells

Per primera vegada, Solsona disposa de cartelleres a la via pública. Se n’estan col·locant un total de vuit repartides a diferents punts de la ciutat. Es tracta d’un disseny original amb ferro i l’escut de Solsona retallat a la planxa  projectat pels serveis tècnics municipals. Són plafons de 2,30 metres d’alt per 1,5 d’ample.

S’instal·len al Vall Fred, davant del Teatre Comarcal, a la plaça del Camp, al passeig del Pare Claret tocant amb l’avinguda del Cardenal Tarancón, al Vall Calent, prop del monument a la Sardana, a la carretera de Torà, a la cruïlla de l’avinguda de Sant Jordi amb el carrer de Pere Màrtir Colomés, a l’avinguda del Pont i a la carretera de Manresa en l’enllaç amb el carrer de la Serra del Verd.

Els propers dies s’hi faran els acabats, ja que falta col·locar-hi uns vinils. El cost d’aquesta actuació, inclòs dins el capítol d’inversions d’aquest exercici, és de 7.890 euros. El grup municipal d’ApS-CUP va demanar incorporar-lo al pressupost, tot i que la col·locació de cartelleres també formava part del Pla de mandat de l’executiu per al període 2016-2018. De fet, era una actuació pendent de fa anys per anunciar l’agenda d’activitats de Solsona a la via pública i mantenir la ciutat més endreçada.

1545161666cartellera_passeig_treballs.jpg
1545161666V_Cartelleres_2018_DEF_2.jpg