Bigues i Riells. Bigues i Riells estrena web

Avui, l'Ajuntament de Bigues i Riells posa en marxa el seu nou lloc web a la mateixa adreça www.biguesiriells.cat. Un web més clar, senzill i pensat des del punt de vista de l'usuari; un web en què s'ha potenciat l'ús de les imatges per facilitar un millor accés a la información. A més de complir amb els requisits de seguretat per integrar la seu electrònica, el web és totalment responsiu, és a dir que s'adapta a qualsevol dispositiu.

El nou web vol ser la porta d'entrada a Bigues i Riells i l'eina principal per acostar l'Ajuntament a la població. Ha costat 11.979,00€ i l'ha dissenyat l'empresa JAD Solucions Informàtiques. Aquesta versió és més accessible, clara i transparent i permet compartir elements audiovisuals.

El nou lloc web està plantejat de manera intuïtiva, des de les necessitats de l'usuari. És a dir, que està orientat de manera senzilla dividint el contingut en dos grans grups: Viure a Bigues i Riells, en què es troba informació com mobili­tat, educació, implica't, dona, gent gran i habitatge entre d'altres, i Conèixer Bigues i Riells, en què es proporciona informació com ara el patrimoni cultural, les fires i mercats, els personatges destacats o l'allotjament. També hi ha l'apartat Ajuntament, amb informació bàsica sobre l'equip de govern, les regidories, la imatge corporativa o la gestió econòmica, i la pestanya Actualitat, amb l'agenda d'activitats, les notícies, els butlletins municipals i l'agenda d'entitats. La pestanya Contactar pretén posar a l'abast del ciutadà totes les vies de comunicació amb el Consistori, acostant l'Ajuntament als veïns i veïnes del municipi, i a tot aquell que vulgui accedir-hi.