Blanes. La IV Nit de Monòlegs, que va incloure l'actuació d'Àngel Miralles, ha encetat la Campanya de Creu Roja a Blanes

El Teatre de Blanes va allotjar ahir divendres la IV Nit de Monòlegs, que ha significat l'inici d'un seguit d'activitats que tindran lloc durant tots aquests dies amb motiu de la Campanya de Joguines 2018-2019. L'objectiu és que uns 400 infants que cobreix la demarcació de Creu Roja Joventut de Blanes-Lloret-Tossa també puguin gaudir del seu regal durant les tradicionals festes nadalenques.

La campanya inclou l'organització de jornades de recollida, però també d'esdeveniments especials com ho va ser ahir divendres l'espectacle d'humor. Per gaudir-ne tan sols calia contribuir amb un donatiu de 3'50 €/entrada, i es va comptar amb la col·laboració desinteressada de diversos artistes: Pepi Labrador, el duet format per Danilo Facelli i Hugo Martínez, Pau Murner i Àngel Miralles

Actuació estel·lar d'Àngel Miralles, conegut per l'espectacle 'ReEugenio'

La vetllada es va encetar amb la intervenció de la veterana monologuista de Badalona Pepi Labrador, que es va ficar sense cap problema en la pell d'una maruja de mitjana edat per parlar de com als 50 anys totes les dones es reinventen. El seu humor de sal gruixuda va donar pas al duet format pel poeta i showman Dani Facelli acompanyat del genial guitarrista Hugo Martínez.

Tots dos van protagonitzar una intensa actuació  que va buscar la complicitat del públic demanant-los rematar amb les palmes una ràfega d'acudits curts i enginyosos, que van anomenar xupitos. Darrera d'ells va actuar Pau Murner. L'animador, presentador, actor i showman es va posar en la pell d'un jove que relatava l'experiència de viure a Barcelona en un pis d'estudiants universitaris, amb criatures inhòspites que habiten al frigorífic i les incursions que fan pels carrers de Sants a la recerca dels mobles que es llencen al carrer.

La IV Nit de Monòlegs es va tancar amb l'actuació de l'humorista i actor Àngel Miralles, conegut sobretot per protagonitzar l'espectacle 'ReEugenio'. La seva intervenció per contribuir a la campanya de Creu Roja es va cloure  precisament ficant-se en la pell d'aquest mític còmic català que encetava tots els seus acudits amb la famosa frase Saben aquel que diu....'

Acompanyat de la sempiterna cigarreta, Àngel Miralles va aconseguir fer plorar de riure el públic del Teatre de Blanes, que va reblar la seva intervenció amb un llarg aplaudiment. Poc després, es donava per finalitzada la vetllada, per recança dels espectadors, que també van acabar sent els principals protagonistes amb la selfie de grup que van encapçalar des de l'escenari els artistes de l'humor amb majúscules, acompanyats dels dos presentadors de Creu Roja Joventut.

Col·laboració de l'actor Quim Masferrer animant a la participació

Un cop encetada oficialment la campanya, a partir d'ara es tracta és de fer donatius econòmics per comprar joguines o contribuir en les diferents recollides que promouen entitats i institucions. Les joguines han de ser noves: es rebutja el material de segona mà perquè s'entén que tampoc no hi ha infants de segona categoria. Dos altres requisits són que les joguines i entreteniments per a infants no poden ser ni sexistes ni bel·licistes.

Per promoure la participació en la Campanya de Joguines 2018-2019 Creu Roja Joventut compta amb una altra col·laboració estel·lar. L'actor selvatà Quim Masferrer ha enregistrat un vídeo que es difondrà a partir d'aquesta setmana on especifica com es pot contribuir. També recorda a tothom que, en definitiva, es tracta de complir amb un objectiu tan senzill però a l'hora tan immens com és que tots els infants gaudeixin del seu regal aquests dies.

Setmana de la Gran Recollida de Joguines

Precisament un dels mitjans per contribuir a la campanya que Quim Masferrer explica en el vídeo és la principal novetat d'enguany: la Gran Recollida de Joguines. Es farà la setmana del 17 al 23 de desembre, i en especial els dies 20, 21 i 22. Al llarg d'aquests tres dies Creu Roja  tindrà instal·lat un estand de recollida a la Plaça Verge Maria, al centre de la vila.

El dijous dia 20 la recollida es farà des de les 17 fins les 19'30 h, i els dies 21 i 22 des de les 10 del matí fins 2/4 de 8 del vespre. A banda d'aquest punt de recollida de Creu Roja al carrer i a la seva seu permanent del carrer Sant Jaume, durant la Setmana de la Gran Recollida de Joguines Creu Roja també comptarà amb la col·laboració de diversos establiments comercials, així com altres locals.

Són els punts de recollida senyalitzats que s'estan acabant d'afegir per contribuir en la campanya, i entre els quals també hi haurà el vestíbul de l'Ajuntament de Blanes, a la mateixa entrada de l'edifici. El proper cap de setmana del 15 i 16 de desembre també hi ha d'altres activitats extraordinàries. Dissabte sortirà des de Tossa una concentració de moters que finalitzarà a Blanes, i el diumenge la popular Cursa CaniCross del CAU a benefici de la Marató de TV3, ofereix la possibilitat de descomptar 3 € al preu de participació de la marxa popular si es porta una joguina nova, no bèl·lica ni sexista.

1544304907Selfie de Grup Final 1.jpg

1544304907Angel Miralles 5.jpg