Llagostera. L'Ajuntament de Llagostera habilita un punt d'accés Wifi a internet a la zona de l'Skatepark

Els alumnes de l'Institut van fer la proposta durant el procés participatiu del pressupost municipal. És una de les 6 propostes escollides pels llagosterencs que es van sotmetre a votació. Aquesta setmana ha entrat en funcionament el punt Wifi d'accés a internet a la zona de l'Skatepark de Llagostera, just davant de l'institut del municipi.

L'actuació és una de les 6 propostes que van sorgir de les votacions del procés participatiu del pressupost municipal del 2018, impulsat per l'Ajuntament de Llagostera amb el suport de la Diputació de Girona.

El regidor de Joventut i Participació Ciutadana Robert Montiel, ha explicat que 'l'accés és lliure i gratuït però limitat en el temps de connexió per tal d'evitar-ne un ús intensiu que limitaria l'accés d'altres usuaris'. En aquests sentit ha explicat que la connexió està pensada per fer ús de les xarxes socials, enviar correus i navegar per internet de forma puntual'.

Habilitar aquesta xarxa wifi gratuïta a la zona de l'Skatepark, va ser proposada pels alumnes de l'Institut de Llagostera i va sotmetre's a votació popular on també van sortir guanyadores il·luminar el tram fosc del costat del tanatori, instal·lar una estació meteorològica, potenciar l'àrea comercial del municipi i establir una àrea d'autocaravanes.

D'aquesta manera, els llagosterencs han pogut escollir el destí de 40.000 euros del pressupost municipal.

1542979465IMG_5969.JPG