Cassà de la Selva. Reconeixement institucional als esportistes d'elit de Cassà becats per la Diputació de Girona

L'Ajuntament de Cassà de la Selva ha rebut aquest dilluns a la tarda els 20 esportistes delit del municipi que han rebut una subvenció de la Diputació de Girona per finançar part dels desplaçaments de les competicions esportives. L'alcalde, Martí Vallès, i la regidora d'Esports, Txell Rabionet, han lliurat l'ajuda econòmica als joves. Aquests practiquen modalitats esportives com taewkondo, patinatge, gimnàstica artística, motociclisme i tennis taula.

Moltes felicitats a tots i a totes els esportistes per tots els èxits acumulats.
Esportistes becats:
Joan Marc Unyó Ortiz
Adrià de Dios José
Sara Belhaj El KhattabiCarlos Alberto AilisoaieAdrià Bayona Arana
Ari Mestres Pla
David Canyet Nicolau
Nadia Navarro MokhtariÀlex de Dios José
Hichan Belhaj El KhattabiNaïm Navarro MokhtariYaixa Rostan Vallejo
Jofre Salanova Borrell
Lídia Fuertes Grau
Aniol Salanova Borrell
Clàudia Curquejo Domènech