Cassà de la Selva. Nou punt d'informació energètica a Cassà de la Selva

A partir d'aquest dimecres, 31 d'octubre, es posa en marxa a Cassà de la Selva un punt d'informació energètica. El Consell Comarcal del Gironès, dins la campanya 'Del Pla a l'acció' (2018-2019) de la Diputació de Girona, posa en marxa aquests punts adreçats a la ciutadania.

Aquest servei s'oferirà el darrer dimecres de cada mes de 9.30 h a 13.30 h a Can Trinxeria (Plaça de la Coma, 6) . Un tècnic del servei comarcal d'Energia s'hi desplaçarà. L'objectiu és donar assessorament en la despesa energètica a la llar i els serveis, en la instal·lació d'energies renovables als habitatges i dels avantatges del cotxe elèctric entre d'altres. Els veïns i veïnes que ho desitgin podran resoldre dubtes sobre les factures i com estalviar energia a casa.

Paral·lelament als punts d'informació, es posarà a disposició de la ciutadania una bústia on-line on es podran realitzar consultes en l'àmbit de l'energia domèstica i de serveis.

1540818845punt_energetic.jpg