Cassà de la Selva. Arriba el "Tasta els Bolets" a Cassà de la Selva

S'organitzen en diferents moments de l'any i giren al voltant d'un producte de temporada o típic del municipi Cassà de la Selva celebra aquest cap de setmana el 'Tasta els bolets', les jornades gastronòmiques dedicades a aquest producte de temporada.

Les jornades gastronòmiques de Cassà s'organitzen en diferents moments de l'any, i durant el cap de setmana els establiments del municipi adherits a la iniciativa ofereixen menús relacionats amb el producte. En aquesta ocasió, el producte escollit és el bolet, molt típic d'aquesta època de l'any. L'objectiu és promocionar els establiments locals i donar a conèixer els productes de temporada o típics del municipi amb un element com a eix conductor.

En les altres ocasions les jornades gastronòmiques del 2018 s'han dedicat a la carxofa, al bacallà i als cargols.

1539701866Anunci_agenda-02.jpg