Llagostera. L'alcalde de Llagostera prendrà el cafè amb els mitjans de comunicació un cop al mes

La trobada es farà el dia abans de cada Ple municipal

Amb la voluntat de potenciar la transparència informativa i apropar la informació als ciutadans a travers dels mitjans de comunicació, l’alcalde de Llagostera Fermí Santamaria atendrà personalment als periodistes d’àmbit local i comarcal que així ho desitgin i que donen cobertura informativa al municipi per tal de facilitar-los tota la informació que els sigui d’interès.

En aquest sentit des de l’Àrea de comunicació i participació ciutadana de l’Ajuntament de Llagostera s’organitzarà una trobada en un bar o restaurant del municipi per tractar principalment els temes de l’ordre del dia del Ple.

La trobada estarà oberta a tots els mitjans de comunicació que prèviament ho sol·licitin per correu electrònic aAquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  o bé al 972 83 03 75 (Marc Sureda). A la  trobada  també hi podran assistir regidors i/o regidores de l’equip de govern.

Tot i així es seguirà atenent les peticions dels periodistes puntualment i canalitzant la informació mitjançant el servei de premsa i canals de comunicació de l’Ajuntament de Llagostera.

Aquesta proposta complementa al “Cafè amb l’alcalde” que des del passat més de desembre de l’any passat s’ofereix mensualment des de l’Ajuntament i que permet als ciutadans conversar directament amb l’alcalde per tractar temes diversos sense necessitat de formalismes.

El regidor de participació ciutadana i comunicació, Ramon Soler ha explicat que “ambdues propostes pretenen ser una eina més per apropar l’administració local a la població i als mitjans de comunicació i estimular la seva participació i implicació”.

Fotos: Moments de l'alcalde de llagostera fent el cafè amb veïns.