Vidreres. Un total de tretze grups acturan durant les quatre nits de barraques

El regidor de Festes, Bosco Antón, ha destacat l’esforç que des de l’equip de govern s’ha fet per oferir una programació tan diversa dirigida al públic més jove

L’Espai de barraques de Vidreres es convertirà en un dels punts forts del programa de la Festa Major d’enguany, segons ha informat el regidor de Festes, Bosco Antón. Des del dijous, 30 d’agost i fins al dia 2 de setembre, l’espai de les barraques de la Festa Major de Vidreres es convertirà en el punt de trobada per al col·lectiu més jove. El regidor de Festes, Bosco Antón, ha destacat l’esforç que des de l’equip de govern s’ha fet per poder oferir una programació tant diversa dirigida al públic més jove.

Tot i que la Festa Major no donarà el tret oficial de sortida fins al divendres 31 amb el tradicional pregó, les nits de barraques començaran un dia abans, concretament el dijous 30 a la barraca del Soroll, amb l’actuació dels grups Trempant, Human Ashtray i Klan Fukushima. L’actuació s’iniciarà a les onze del vespre i està previst que s’allargui fins a la matinada. Pel que fa a la programació de divendres a la nit, les barraques de Vidreres tindran com a grups convidats Komplot, Burning Bus, Strombers, Catarres i Buhos. Les actuacions continuaran dissabte a la nit, amb els grups Dope Swag Crew, Sait, MiNE!, Amics de les Arts i Old Star Covers. En aquesta mateixa zona, s’hi ubicarà un estand de Som.Nit, informació, prevenció i reducció de riscs associats al consum de drogues. L’entitat Athlètic Vidreres FSCE seran els encarregats de donar aquesta informació als més joves. Les actuacions de divendres i dissabte començaran a dos quarts de dotze de la nit.

La darrera nit de barraques, la de diumenge, es farà la tercera edició del Karaoke popular de Festa Major i la nit de l’Embarraca’t, a partir de dos quarts d’onze de la nit.