Blanes. Blanes acull una nova edició de La Botiga al Carrer

Organitzada conjuntament per l’ABBC i l’Ajuntament de Blanes, aquesta nova edició inclou com a novetat ofertes de menús de nit per anar a sopar quan acabi la jornada de compres.

Per cloure la temporada d’estiu, els comerços del centre de Blanes han organitzat una jornada de compres a l’aire lliure el proper dissabte, 1 de setembre, amb uns preus molt reduïts per salvar un període estiuenc que ha estat fluix de vendes.
Amb aquesta edició de La Botiga al Carrer, que organitzen conjuntament l’Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC) i l’Àrea de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Blanes, els comerciants pretenen liquidar els estocs de l’estiu perquè dilluns totes les botigues ja lluiran els articles de tardor als seus aparadors.
Les paradetes estaran instal·lades de les 9 h del matí a les 21 h del vespre pels carrers més cèntrics de la localitat: Raval, Ample, Mercaders, plaça Verge Maria i Muralla.
Quan acabi la jornada de compres, blanencs i visitants també podran beneficiar-se d’una oferta especial que s’ha preparat coincidint amb aquesta nova edició de La Botiga al Carrer: menús de nit que es podran
degustar a set establiments del centre de Blanes. Les ofertes estaran recollides en un fulletons que es repartiran a les diferents parades que hi haurà instal·lades durant tot el dia. També es podrà consultar a través
de la xarxa a: www.blanespromocio.cat
Es podran trobar productes de gran qualitat a uns preus molt baixos: roba d’adult i infantil, de vestir i informal; roba íntima, calçat i vestuari esportiu, joieria, bijuteria, bosses de mà, perfumeria i cosmètica. També
hi haurà una secció d’alimentació i parament de la llar, entre d’altres.